nice young and mean old ladies :)

két szélsőség a mai napra. csodás beszélgetés Zs-vel az Híd-ban, már önmagában, hogy egy hétköznap, munka után még van lelkem, kedvem, erőm találkozni és megosztani, már ez is óriási, plusz, hogy a Hídban 6 db (sic!) olyan étel van, amit egy vega, aki 60 g szénhidrátot ehet egy nap, azt is kizárólak feldolgozatlan laktózban és fruktózban, is ehet. tökéletes.

utána tökéletes sétálás a Duna parton a Lánc hídig, és jött szemben egy rendkívül jól öltözött idős hölgy. nem tudom, mennyire ismeritek, elég bizarr ugye a rakparton a felfestés, hol gyalogos járda, hogy bringaút, a lényeg, hogy én bal oldalt mentem dél felé, mellettem a korlát. a hölgy szembe jött, úgy a járda közepén- de inkább a túloldalán. meglátott, és elindult kifelé, hogy ő is a korlát mellett közvetlenül jöjjön. én a teljes békesség állapotában észre sem vettem az akcióját, vagy legalábbis nem annyira, hogy felkészülten érjen ahogy a retiküljét belevágta az oldalamba és kiparancsolt fensőbbséges ábrázattal, hogy 'magának ott van a jobb oldal'.

nem is tudtam, hogy a gyalogosoknak is kötelező jobbra tarts van ebben az országban. olyan felbőszült arcot vágott, hogy elnevettem magam, ettől ő persze rémes átkokat szórva a fejemre elviharzott. de tényleg. mi késztet erre bárkit, hogy ráparancsoljon és felöklelje az utcán? sajnálom, a rendszer syntax error felirattal visszadobta az ügyet :)