trollkodas

az tortent, hogy ket fb-om van. van egy nyilvanos es van egy masik, ami a szuk barati koromnek van. 

(eloszor ez a muszlim menekult barataim miatt lett, mert sok mindent, amit megosztok a privat oldalamon, nem tudtak hova tenni, igy is epp eleg durva kultursokk alatt allnak, ptsd meg minden, kesobb rajottem, hogy ez nekem is milyen jo.)

es szep lassan mindenkit, aki nem a szuk barati korom, atveszek a masik fb-omra. 

valakinek ez termeszetes, van, aki meg irto hisztis lesz tole. 

volt, akit azert toroltem le vegul, mert minden egyes bejegyzesemre a sajat fobiaibol induloan irt seto-banto kommenteket. minden muszlimellenes es gyulolkodo lett, egy ido uta vagy toroltem azokat, vagy szo nelkul hagytam. 

nem ertem a trollkodas lenyeget. 

sok mindennel en sem ertek egyet. de hogy ezt miert kell random "szeretteink"bejegyzesei ala kijelento modban es rettenetesen eles hangnemben tenni - fel nem foghatom. 

plusz en nem harcolok. ha esely sincs a parbeszedre, minek. 

parbeszedre, ertelmes, eroszakmentes kommunikaciora mindig nyitott vagyok. 

hat igy. persze pont az egyik fo-trolltol kaptam olyan levelet, hogy ezzel ot szemelyesen tagadtam meg. 

ime, a tokeletes elo pelda.