fura hollandok - napi bizarr

reggel, kicsit még kómásan mentem kifelé tusolni. A tusolóm egy, a bejárati ajtónól nem látható folyosón van. A bejárati ajtóm régi és igen szép, két apácarácsos ablakkal a két oldalán.

Tehát reggeli kábulatomból arra leszek figyelmes a szemem sarkából, hogy egy kapucnis alak befelé fotóz a lakásomba. Meglehetősen meghökkentem, ezért inkább bementem a vécébe. Mikor kijöttem, még mindig ott fotózgatott. Amúgy pizsomásan kinyitottam az ajtót és megkérdeztem, hogy segíthetek-e. A középkorú hölgy egyáltalán nem zavartatta magát, mosolyogva és igen büszkén mondta, hogy a fotós tanfolyamához ez az utca a feladat.

Na de, mondom én, épp képeket készít a lakásom belsejéről (gyakorlatilag az előszobámról, de ez most mellékes). Igen, igen, mert milyen szép ablakom van (!).

Valószínűleg itt már igen csúnyán nézhettem, mert halkan elnézést kért és eloldalgott.

hm.