meal prep ismet

annyira cukik vagytok. ;) 

nem is tudtam, hogy emberek igazandibol olvassak ezt a blogot. ezert aztan a 6 email, hogy mit foztem, meglepett. 

akkor mondom, hogy ezen a heten mit eszem. (csutortokon mennybemenetel van, ugyhogy csak hat etelt foztem, mert csutortokon nem dolgozunk.)

ma ebedre egy nagy kaposzta-repa-alma salatat csinaltam joghurtos tahini ontettel (fokhagyma, citromle, so, bors) es piritott magokkal. az egyik fele volt az ebed, a masik lesz joo heten egy.

tegnap vacsorara repa-gomba wrapeket csinaltam kaposztalevelben, (plusz egy adag jovo hetre). meg ki kell tapasztalnom, hogy hogy is lesz ez, mert most a tekercs es a toltottkaposzta kozott volt. mogyoroszosszal es sok csilivel elmegy :) 

csinaltam egy sutotok-mogyoro ragut spenottal es gombaval, a receptet mar megirtam ide, ugyhogy keresd ki, haha. 

es az utolso az imadott padlizsan lasagnem, retegezve sult padlizsan, paradicsomszosz es sajt. MUSZAJ minden heten csinalnom egyet. nyaaaaammmm. 

s ennyi. ma este sult camembert lesz salataval, csutortokon pedig szerintem protein palacsinta lesz gyumolccsel az ebed es meg nem tudom a vacsorat. mivel ezen a heten meg nem volt huvelyes, nem kizart, hogy hummusz lesz. 

csoki.