kárpia paprika frittata

épp megfőztem holnapra az ebédemet, és megkóstoltam és nagy erőt kell most magamon venni, hogy ne faljam föl az egészet. úgyhogy inkább leírom a receptjét, hátha azzal elterelem a figyelmemet :)

szóval. serpenyő, 1cm kókuszvaj olvaszt ( a negyedkilós kockavaj kiszerelésből. számolja ki, aki akarja. rakjál alá olajat, nna.) , bele olyan 15 cm póré felkarikázva. amíg pirul a hagyma, pont felkarikáztam két nagy kárpia paprikát. beleraktam a hagyma mellé. tettem rá mindenízű sót, pici színes borsot és egy löttyintésnyi balzsamecetet. picit hagytam pironkodni, aztán hozzáöntöttem kicsi vizet, mondjuk 3/4 decit, hogy legyen mit méricskélned :). aztán ő ott jól megsült.

közben felvertem három tojást és egy nagy evőkanál tejfölt sóval, borssal és egy mokkáskanál őrölt szerecsendióval. begyújtottam a sütőt. kikentem egy kicsi ovális jénait, mert az volt a megfelelő méretű. beleöntöttem a sült paprikát, rázutty a tojásos ketymet és mivel se reszelni való sajt, se paradicsom nem volt itthon a tetejére dísznek, megsütöttem így. úgy negyed óra alatt a tojás szépen feljött és megsült. nyámi.