az ölelésről

ölelős vagyok. öleléssel köszöntöm a szeretteimet. de hogyan is szeretek ölelni? hogy szeretem, ha megölelnek?

észrevettem, hogy pl a hollandok a másik felé ölelnek. a magyarok úgy ölelnek, hogy a szívet teszik a szívre. a hollandok fordítva. (a puszilást is a másik felől kezdik és hármat adnak, ami nagyon szórakoztató majdnem szájon csókolásokhoz tud vezetni).

ami nekem fontos még, az az egyik kéz fönt, a másik lent. így nincs 'felsőbb' és 'alsóbb' ember az ölelésben. van persze olyan, amikor egy ölelés direkt arról kell szóljon, hogy most erős vagyok és megvígasztallak, de ez 1000-ből egy kéne legyen. nem nyomlak le, nem vagyok erősebb nálad és te nem vagy alsóbbrendű. az ölelésben sem.

szóval nekem úgy jó ölelni, hogy bal kar fönt, jobb lent, szív a szívre.

és nincs lapogatás, weird ütögetés. ha sok már neked az intimitás, engedj el, de ne ütögesd meg a hátamat awkward módon :D

hogy milyen közel van a test többi része, az már a kettőnk kapcsolatáról szól. a kultuális test távolságokról. de ha a kapcsolatnak nincs szexuális töltete, akkor elég ha a felsőtest érintkezik. a csípő, has, ezek már izgalmi állapotot válthatnak ki, így szerintem nem fair pl egy férfit így ölelni, ha nem szeretnék vele szerelmeskedni.

ja igen, az arc. általában az állat jó áttenni a másik vállán. én nem mindig érem így át, mert kicsi vagyok, ilyenkor a közös intimitásunk fokától függően általában kifelé fordítom a fejem, de ez nem mindig jön össze a hajamtól :DDD. olyankor az arcomat fordítom be, de ez is egy fura dolog lehet, mert a nyak és a válli rész nagyon érzékenyek és ha beleszuszogok valakinek a nyakába, az csikis, vagy ismét, izgató lehet. szóval a legjobb a vállon átrakott áll és a másik háta mögé 'nézés'. persze belém is bújik a kisördög és direkt belepúvakolok* a barátok nyakába. de ha nekem csinálják, meghalok, annyira csikis a nyakam.

ja igen, az tök vicces, mikor nadisok ölelnek meg, mert náluk fontos hogy a törzs érintkezzen és az egyik kéz a keresztcsonton legyen a másik a szíven, hátulról. egy nagyon kedves barátom pl minimum 40 centivel nagyobb nálam, ő mindig roggyant, hogy meg tudjon ölelni :D mókás. meg kicsit letol engem kislányba, de végülis ez a vele való kapcsolatomba belefér. a kislányság :DDDD

a szűk baráti körömben még ölelés után a homlokunkat is össze szoktuk érinteni. 'szkennelni' a másikat :P ettől persze a kívülállók kicsit ki szoktak akadni, de hát ez van.

 *púvak. tájszó. a szájjal levegőt berregve kiszusszantást nevezzük így. tudod, amit a kisbabák hasára szoktak adni.