4

4 eve koltoztem Hollandiaba. eletem egyik legjobb dontese volt. 

mostanra mondjuk 70%-ban meggyogyult a Magyarorszag traumam. meg mindig neha aktivalodik, de azzal, hogy alig toltok ott idot, sikeresen tuljutottam a tulelobol elove levesen. 

es ez annyi szabadsagot ad! mostanaban sokat gondolkozom azon, hogy hogyan tovabb. 42 eves vagyok es lassikan szeretnek majd meg szabadabb eletet elni. 

kereken egy ev mulva beadom az allampolgarsagot utana pedig, ha majd megkaptam, gyakorlatba forgatom a terveimet. 

a hazam kertje 900 nm, tervezem a jovo evben, hogy a zoldsegem 10%-at innen szerezzem, ami, mivel a dietam 80%ban zoldseg, eleg nagy szo itt az esos szurke idoben. 

hosszu tavon valami csendesebb munkat kepzelek magamnak, vagy legalabbis azt, hogy en a csendes reszet vigyem a gulekezetnek. ennek az alapjait le is tettem, remelem, hogy egy ev mulva elmondhatom, hogy az uj munkamegosztas sok csendet es nyugalmat hozott nekem :D 

viszont meg hosszabban elore gondolva, immar holland allampolgarkent nem biztos, hogy itt fogok elni egesz evben. most epp arrol almodozom, hogy oktobertol marciusig valami meleg helyen tartok majd elvonulasokat, a tobbi idoben pedig itt dolgozom. reszletek almodasfelben. 

4 ev. ha nem lenne a valtozas belul bennem ilyen elkepesztoen nagy, valoszinuleg egy pillanatnak tunne. igy is annak tunik, csak a bitang nehez lepesek emlekeztetnek a merfoldkovekre. 

4 ev. 4 lakas utan egy eve mar a sajat hazamban. ami egy ev alatt el is keszult, ugyhogy iden a kertre es a kiszolgalo epuletekre koncentralok majd. 

bekerultek a lehetosegek koze a mindig vagyott utazasok, voltam Ausztraliaban, Peruban, az Eszaki sarkon, Thaifoldon, mindenfele europai orszagokban. 

megszerettem a csendet. felepitettem egy kozosseget, amit 6 orszagban tanitanak a teologiai fakultasokon - termeszetesen nem Magyarorszagon. 

van gyokerem. foldem. szarnyam. szeretheto hetkoznapjaim.

most akkor johet a kutya, macska, tyuk, tars... beeletesites. 

tinedzser koromtol 36 eves koromig attol feltem, hogy tul nagy hatrannyal indultam, sose leszek az a lelek, az az ember, akit ereztem magamban. MOST ez az ember vagyok. ezt az eletet elem. 

fajdalmakkal, gyozelmekkel, harcokkal, tanulassal egyutt. 

4 ev. koszonom Istenem.