őszleves

találtam egy website-ot, ahol tök normál áron lehet környékbeli termelőktől bio- és/vagy vegyszermentes zöldséget rendelni. biofalo.com.

eddig az ingyenreklám :)

Piros múltkor a töklevesét csinálta zsálya-rozmaring-tárkony kombóval és én teljesen rákattantam, úgyhogy most az említett csodaoldalról rendelt zellerrel és sárgarépával csináltam belőle leveskét. nyáááááámi.

15 centi póréhagyma, bele a kókuszvajba. aztán szétmorzsoltam úgy öt levélnyi zsályát, mondjuk egy csapott evőkanál rozmaringot és egy nagyobb csipet tárkonyt és pirítottam, amíg megpucoltam és felkockáztam a zellert. a zeller pont addig pirult a cuccal, amíg ugyanezt tettem a 4 sárgarépával. só. víz. megfő. botmixer.

a történetnek már ezen a pontján is orgasztikus, de ha most beleraksz egy nagy evőkanál mascarponét, majd tálaláskor egy kicsi pirított-vágott mandulát is teszel rá, hát az már szakrális lesz :)