vallasi elvarasok

milyen erdekes, hogy olyan emberek, akik a leheto legvadabb dolgokban hisznek, ugymint: atvaltoznak allatta es allati lenyukben utaznak vilagok kozott, esetleg erdekes drogokat szednek es a hallucinacioikat valamifele isteni kinyilatkoztataskent ertelmezik, stb. vagy csak siman mas vallasuak, mint en, milyen gyakran varjak el a teljes es megkerdojelezhetetlen elfogadast a vallasukkal szemben.

Es eddig rendben is van, nem akarsz beszelgetni rola, nem beszelgetunk rola.

Csak akkor ne legyen mar az, hogy minden kereszteny ilyen meg olyan, hogy annak ellenere tisztelsz, hogy lelkesz vagyok, hogy meg eletedben nem talalkoztal semmilyen pappal, vagy lelkesszel, de olvastad valamelyik iszonyatosan dinka Dan Brown konyvet es teljes meggyozodessel vallod a maglyan is, hogy a kereszteny, na az olyan.

Ertem, szoval en huzzam meg magam, fogadjalak el teljes csodalattal es elfogadassal, mig te osztod az eszt, de a minimalis jel, hogy esetleg en is szivesen beszelgetnek arrol, hogy az en vallasom, hitem szamomra mit jelent, kijelented, hogy hagyjuk, hogy ezt ne, hogy ne legyek mar eroszakos.

Eddig milyen jo fej voltam. Ja, mert eddig nem pocskondiaztad nyilvanos forumokon a hitemet es nem viccelodtel azon, ami szamomra az elet, a minden, ja semmiseg, csak a lenyege az eletemnek... 

Es akkor unfriend. Es szarkasztikus kommentek. 

Szerintem meg csak valami minimalis kolcsonosseg, vagy legalabb a latszata... csinalj ugy, mint ahogy elvarod tolem, hogy csinaljak... vagy ilyesmi...