mindenmentes bejgli :)

az lenne a legmacerásabb része, hogy aszalok almalapokat, de én inkább vettem kettőt Gittától a nyersetelakademia.hu-ról...

innentől negyed óra...

fogtam 20 deka fagyasztott málnát és föltettem a tűzre, rá fahéj, egy jó löttyintésnyi vanília aroma és pici víz, 6-7 csepp stevia. amikor a málna nagyjából elolvadt, akkor belekevertem 40 deka darált mákot. ja elzártam a gázt. kicsit hagytam állni, hogy a mák felszívja a nedvességet, aztán beletekertem az almalapba.

a diósom kicsit vicces lett, mert egyrészt az egyik zacskó darált dióról kiderült, hogy mogyoró, másrészt túl sok lett bele az alma. na mindegy, az elv kábé ugyanaz, lereszelem az almát, hozzá stevia, fahéj, vanília, bele a darált dió és hagyom megszívni magát és beletekerem...

a mák, az egész rúd, amiből még mindig van, 100 g szénhidrát, a diósban kicsit több, az úgy 120.