diós, curry-s, sajtos répafasírt

megolvasztottam úgy 5 deka kókuszvajat, belemiszlikeltem egy közepes fej hagymát. amíg a hagyma pirult, meghámoztam és nagylyukún lereszeltem 8 kisebb szál répát, amit a pirult hagymára tettem. só, bors, madras curry bőven. amikor pirulni kezdett kapott fél bögre vizet.

amíg a répa dinsztelődött, addig fogtam két marék diót és morzsásra vágtam és lereszeltem úgy 7,5 deka sajtot. asszem füstölttel lenne a legizgalmasabb, de most pont gouda volt itthon.

amikor megfőtt a répás cucc, belekevertem a diót és a sajtot és egy picit hűlni hagytam, hogy majd ha belekeverem, ne főjön meg benne a tojás.

naszóval, lehűlt a cucc, belekevertem egy tojást és serpenyőben-olajban kisütögettem. lehetett volna sütőben is, de akkor meg nem lenne elég olajos nekem.

mellé paradicsom-alma-zeller-kaliforniai paprika saláta van.

jó étvágyat :)